Inskolning

Är med i olika föräldragrupper på facebooK som jag ikväll gick ur.
 
jag har kännt mig så lugn inför Thildes inskolning på måndag, haft en bra inställning att allt ska gå bra. Ändå tills jag låter mig påverkas av andras åsikter kring hur länge man bör vara hemma, hur barnet lider av saknad och andra skräck historier. Såg ingen som helst mening att stanna kvar där då det bara skapade knäppa tankar i skallen. Jag vet ju vad som är rätt för oss. 
 
 
På på måndag kör vi och det kommer gå kanoners. Våra ungar är ju in the road kids, vana att sova och bo hos andra både med och utan oss så jag har svårt att se att det ska bli problem (ska inte gräva min egen grav nu) men det löser sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0