Semester. Omtag

Det är väl dags igen?

Jag har varit på Kreta en vecka med min vän Emma. En vecka jag sent kommer glömma. "Dom har nog spårat" tänker ni men ack så ni misstog mig. Jag kan räkna vinglasen på en hand. Men timmarna av sömn tappade jag räkningen på och sol.. Slappa dagar. Just som vi behövde. Tidiga kvällar och tidiga mornar. Vi slösade inte på en endaste soltimme och som vi badade. Det var verkligen toppen.

Men nu är jag hemma. Vardagen. Underbart det med efter en semester på bortaplan. Theo har kollat syn och hörsel. Kanon gick det.

Jag mest njuter. Visserligen är det kallt men jag gillar hösten ändå. Så där när det biter i kinderna.

Johan har köpt en båt. Vi får se hur mycket han blir hemma när öringen väl kommit.. Haha. Imorgon köper vi flytvästar (ja mamma, även till oss själva) Vi är bara hemma i helgen. Tar oss för med huset. Badhuset. Andas hemma luft.

På torsdag åker vi till London på andra äventyr. Det blir spännande.

Ha de gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0