Tid?







Vi har haft problem med internet, men så märks det kanske att jag har två barn och inte ett.. Bloggen hinns inte med på samma sätt som jag önskar. Men men, livet rullar på i en väldig fart hela tiden.

Jag minns inte sist jag skrev så jag lämnar en bildbomb, från nu och då :)






Idag fick Theo en egen skatebord som han önskat. Han stårlade av lycka och då cykelhjälmen är mer farlig än skyddande så fick han ha hockey hjälmen ;) Hade vi inte frakturer innan så har nog sett till att vi får det framöver :/ Men han är duktig!




Idag fyller min Pappa år. Femtiofem bast. :) Han bjöd på trerätters och vi hade super trevligt!




Jag har haft den här sköningen hos mig i tre dagar. Lätt det knäppaste/galnaste hund jag någonsin träffat, men underbar ändå :P


Thilde får åka i sitt delen emellanåt, det gillar hon :)




Allas våran Fanny har varit här och förgyllt min tid <3



Theo visar allt fler spännande sidor och jag misstänker att trotsen kommit som ett brav på posten till barrvägen, attans då han sätter tvärsidan till. Tur att jag är hårdhudad! Man lär sig den hårda vägen eller? ;)



RARINGAR!


Sidsjön har blivit ett favoritställe :)



Lycka är att få sitta och titta när storebror äter frukost på morgonen istället för att sitta på golvet :)


Vi har hängt med grannarna :) Super trevliga och barnen har jätte roligt tillsammans.



Johan fick ett nervsammanbrott i helgen. Jag har aldrig sett mig som en "samlare" men jag har lite svårt att göra mig av med saker. Johan tog tag i saken och hivade tre säckar med kläder till UFF.. Det snurrade i skallen och jag tänkte hela tiden, men tänk om.. tänk om jag behöver det där snart.. Nåja, det finns nog någon som behöver dom mer. Plus att vi fick en renare, rymligare källare.


Theo vaknar allt mer tidigt. Klockan iaf aldrig efter 06, och han är svin pigg. Gäsp.




Ja dagarna rullar på och vi har det bra. Det finns inte mycket att klaga på helt enkelt. Skulle vara tidsbristen då.
Jag har packat åt mig och barnen, städat och bäddat rent. Imorgon ska passaten besiktigas (håll tummarna) efter att ha varit på verkstaden (igen), barnen ska fotas och Johan har några äreden, men när vi är klara åker vi mot en efterlängtad påsk i Ramsele. Det blir tjejsnack hos Jessica B på fredagskvällen.. Middag i Sen på lördagen.. Pimpling.. Samkväm.. och jag tippar på att det blir en fantanstisk helg. Mamma har dessutom beställt hem vårrullar (jag gillar INTE det) men Johan lät bli mätt ;)


Nu borde jag sova. Men jag inväntar Johan för att fixa lite saker innan det blir någon sömn.

Ha de gott. Det ska vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0