Kalas!

 
 
 


Idag har det varit en sån där dag som bara varit för bra. 
Imorse hämtade jag hem Theo och vi åkte och handlade tillsammans, helt smärtfritt, inget tjat inte tjaffs. Väl hemma åt han lunch och jag hann städa. Sen gick vi ut. Jag trodde bara vi skulle lämna ett brev till Viktor men vi blev ute nästan två timmar. Theo hade fått post av Eskil och han blev såå glad. Vi lämnade en låda med bakverk åt Embla och Egon och så lekte vi med traktorn och bärgarn. Jag kikade i garaget och hittade lite smått gott. När vi kom in såg Theo en film, vi pysslade, plockade fram kläder inför imorgon och sen badade både han och Thilde. Nu myser vi i soffan innan läggdags. Sånna här dagar vill jag ha fler av. 



























Jag längtar tills jag får säga hej till Våren. Tills jag kan gå ut barfota utan att det ska vara en pärs innan man kommit ut. 


Men nu ska jag natta två trötta barn strax. Ha de fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0