Barnen!


Våran dag började tok tidigt. Inte pågrund av barnen utan pågrund av klockan. Bilskrället till verkstad.
Pappa var snäll och körde oss hem. Sen har dagen rullat på. Jag har tvättat, hängt tvätt, plockat och donat.
Thilde har haft en jobbig dag. Ont i munnen och gråtit. Theo har varit super duktig och lekt mycket ensam.

Men då bilden var klar och pappa hjälpte oss igen att få hem den så stannde han en stund och då hade jag två glada barn :)


Theo har fått välja mat idag, det blev fil med blåbär två gånger och mellan det micrade vi lite makaronilåda då han blev hungrig. Han tyckte det var super att få bestämma själv men imorgon tar jag nog tillbaka makten.



Vi väntar på skjutsen :)



Det tog tid innan damen kom till ro idag.



Är så glad att jag har så duktiga barn. Igår kväll kändes det botten. Theos fasoner tog knäcken på mig men idag har allt varit lysande :)


Imorgon är det efterlängtat dagis tid för Theo och sen gympa. Jag och Thilde har en del att ta tag i här hemma. Men vi får se hur natten blir till att börja med.

 
Trots att jag blev så gott som skinnad på verkstaden då det blev några fler kronor än vi räknat med, så klart så hoppas jag på en lika bra dag imorgon!


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0