Vilken dag

Sandra beställde en jätte fin vagn. Brio Go :) jag köpte en "hållare" till Thildes mobil som hon fått av min kusin.

Vidare till simhallen. Kass kondis men det var iaf skönt att röra sig lite. På vägen hem köpte jag fika till några av grabbarna på jobbet och min arbetskamrat som kom och hälsade på :)

Ikväll äter vi lax till middag. Theo är helt slut efter en kulig dag med moster :)
Jag har nyss pratat med Anna. Vi hade tänkt åka skidor på södra berget men det var tävling där så vi får ta spåret här istället, efter det lagar vi middag tillsammans :)

Thilde har fått droppar, dom ska inte ge verkan förns om några dygn så jag stålsätter mig inför ikväll.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0