Inget för den känslige!


Vilken natt. Igår var jag inställd på en del vaken tid då båda barn var ganska förkyld.
Men det blev inte riktigt så. Det blev MYCKET vaken tid, två duschningar av Theo, en massa bajs och ännu mer spya. Två gånger bajsade och spydde han i sängen, resten av tiden höll vi till på toaletten tills han somnade av utmattning vid 04.30. STackars tappra hjälte. Han slet verkligen ont!



(Den fina mobilen som Thilde fått av min kusin)

Ja, så magsjukan kom som en smäll.. Än så länge är Theo den enda som drabbats. Och jag har fått tvättat en del idag :/ Går bara å väntar på att bli dålig själv, eller att Thilde ska visa tendeser, men inget hittils.





Så på barrvägen har vi sjukstuga idag. Theo får nyponsoppa med glass, men får inte behålla det heller. Han dricker vatten och det har gått bra.


Hyrt film har vi gjort. Blir några filmer under kureringstiden är jag rädd, men det gör inget!





När Theo verkade lite piggare drog vi igång ett litet målar projekt.
 











Resten av dagen blir det slapp i soffan. Tvättmaskinen går. Det ska bäddas rent och vi har vädrat.
Jag tror jag har tvättat händerna 800 gånger sen inatt, är så rädd att Thilde ska bli sjuk också.
Nu börjar jag få själcsprickor på fingrarna.. Men hellre det än en till sjukling.
Handspriten är slut :/


Nä nu ska vi kolla på BATMAN!!!!


 
Ha de gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0