Solo


Det är tur att Farfar är här. Han har lekt med Theo HELA dagen bortsett från timmen då han sov. Ganska imponerande faktiskt av en 70 åring. Det har varit fullt ös. Jag däremot har vilat mest hela dagen.





En film på eftermiddagen satt fint. Vi åt god mat. Biffar med potatis. Jag har lärt mig göra egen buljong som gör såserna extra goda.



När vi ätit kryper det i kroppen på mig. Jag klär på Theo och går ut en stund. Välförtjänad frisk luft.
Theo är extas över att åka till Momma imorgon, träffa Eskil och gå på lastbilsträffen. Han har till och med tvättat kläder som han ska packa ikväll. För tillfället har herrarna åkt och köpt spakel och sånt som behövs till renoveringen.. Jag är solo här hemma. Ganska skönt. Tända ljus och mys.
 
 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0