På rummet

Jag har så ont att jag inte kan sova, och nu när det känns lite bättre kan jag ändå inte somna för dom där lastbilarna som tutar och musiken som spelar. Mamma säger att det kommer hit lastbilar ändå från Finland och Norge. Jag fattar ingenting, lastbilar?

Min bild är halv sunkiga karlar med brallan hängande, halv fet, och en whiskey i bakfickan. Ha så roligt i öltältet! Nä fördomsfull ska jag inte va, tillskillnad från dom har jag INGET intresse, dom har lastbilar och faktum
är att jag kommer betala för att gå in där haha.. Roligt för bygden att det händer nått.

Theo är lite krasslig. Hoppas det är bättre när vi vaknar. Johan skickar bilder på rummet, dom har redan slitit ut golvet där inne.

Ska ge det ett försök till att somna.

Ha en bra... Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0