Min Kusin..

..hade köpt en tavla på rädda barnens hemsida. Efter att ha kollat på nyhetsmorgon idag och sett barnen i syrien uppmanar jag alla att köpa julklappar tex på rädda barnens designshop. Där finns urtjusiga saker. Theo fick ett kort av Ronja ett år när han fyllde år. Där hade hon skänkt pengar i hans namn. En otroligt fin gåva enligt mig!
 
------->   Rädda barnens webshop.
 
 

SMSa SYRIEN100 till 72950 och skänk 100 kronor till katastroffonden.
Ditt barn kan nog stå över den där plastprylen på barnenshus denna gång?
 
 
 
 
Den här morgonen har jag mest slappat i soffan efter morgonstöket. Varför ska man stressa till dagis när man kan leka för fulla muggar med farfar? Han är sysselsatt delux kan jag lova.
I reklamen på tv skalar en man potatis och säger "Gubb Jävel" vilket resulterar i att min treåring här hemma säger om och om igen "Gubb Lävel" Inte charmigt någonstans. Men nu tror jag att han gett sig. Hoppas iaf.
 
Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0