Lugn.

 
Ni som har facebook kan ju knappast missat att det snöat? Konstigt att så fort det blir väderomslag är det vad varenda status handlar om. Min svägerska kan säga dagar innan att vädret kommer förändras pga av hennes ledproblem, så jag kan om jag vill ligga före alla, bara Ringa Tina och fråga hur hennes leder mår.
 
Men vi har någon här hemma som jublar. Helt överlycklig över snön. Han pratar om sina skidor, att han ska byta mina däck, tomten och julafton. Han kommer bli så ledsen när den första snön försvunnit :/ Och han kommer få en LÅÅÅNG väntan till jul ;)
 
Vi har sovit bra. Super bra. Jag har bebis tankar i huvudet hela tiden. Försöker tänka hur dagarna kommer se ut. Gruvar som 17 för att vara ensam, å andra sidan är det inte lika nervöst som första gången. Allt är klart och förberedd utom skötbord och lite inköp av varmare kläder.
 
Idag ska vi in till stan för att träffa en av mina gamla gymnasie vänner. Hon fick sin Lilla Liam i Augusti så det blir super kul att få snusa på en liten bebis! Theo frågar om han har en bilbana eller om dom kan tävla och jag får återigen förklara att så små bebisar mest sover äter och skiter ;)
 


Tvättstugan. Någon upprepar hela tiden det ordet. Kanske för att det är överbelamrat med smutstvätt och jag fullständigt skiter i det. Jag kommer snart inte in i rummet där maskinen står och det är något ont som lagt sig över just tvättgrejen.. Jag inbillar mig att jag ska ta det imorgon.. Så har jag tänkt i tre veckor snart.. Men hmm, imorgon kanske???
 
Nu ska vi iaf börja dagen här hemma!
Det ligger ett lugn över Barrvägen.
 
Ha de gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0