Tjurskalle.

Det är tisdag idag. -5 grader men strålande sol.
Theo har nyss badat. Han halkade i badkaret och jag förbannar mig över att jag inte köpt ett nytt halkskydd än.
Men det gick bra som tur var. Han har varit tjurig på morgonen. Vägrat ta på sig kläder. Stormat och haft sig. Men det gör inget. Vi är lediga så vi kan gott ha en konfliktlösar dag ;)


Imorgon ska jag på förlossningsinfo. Hade bjudit med Sandra men hon kom inte ifrån jobbet. :/
Vi ska hälsa på henne idag.

Vidare har jag torkat golvet i hallen. Fy bullan va skit det dras in.




Idag fyller min bästa vän år! Ronja. Skulle varit toppen med en födelsedagsfika i Uppsala, men det får bli en annan dag. Hoppas hon får en toppen dag iaf :)


Nu ska vi fortsätta dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0