"Jo pappa sa de" ;)

Torka aldrig tårar utan handskar.
Jag har nu sett alla tre avsnitt. Först var jag ganska likgiltig.
Jag har inga problem med homosexuella. Jag blev inte särskillt förvånad över handlingen.
Men slutscenen i sista avsnittet fick mig att gråta som ett litet barn. Tänk vad orättvis värld vi lever i.
 
 
Jag har lämnat Theo på dagis.
Han berättar för mig i bilen:
 
"Jag ska till turkiet nästa vecka och surfa"
- Nä men vi ska ju inte till turkiet.
"Nä, alltså jag och pappa, vi ska surfa och pappa måste följa för jag kan inte simma"
- Nä men inte ska väl ni till turkiet Theo?
"Jo, pappa sa det och du kan inte lyfta mig när vi ska surfa"
 
Spännade att höra på dom stora tankar som finns i det lilla huvudet.
 
Jag ska ta ett varmt bad strax. Funderar på att strunta i infon idag. Jag har fött ett barn?
Jag vill inte gå ensam.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0