Härlig kväll.

Igår var det massa ungar här. 4 tio åringar (c&f hade vänner här) och Theo. Dom hade vrål disco på altan och när det blev för kallt fortsatte festen på deras rum. Det var hårspray och dans för hela slanten. Theo bokstavligen dansade sig till sömns. Dom är såå duktiga och sköter sig själva och är super snälla med Theo.
Visserligen håller han inte samma tempo så idag har hanen röd näsa och en bula i huvudet men är överlycklig ändå över att vänner här och jagbara njuter av alla barns skratt.

Efter x factor drog barnen igång scary movie 4 (sååå kass film) :) och att hålla sig vaken med dom och samtidigt kliva upp med Theo är nog bra träning inför första bebistiden för såå trött jag är nu!

Nu på morgonen är det bara jag, Theo och C vakna. Ganska lungt och skönt ;)
Ikväll tar jag c o f på bio annars blir det lika "lungt" iaf för min del som igår.

Ha en fin dag. Här har det snöat lite inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0