Ensam

Jag vet inte vart jag ska börja eller vart jag slutade :)
 
Iaf så har vi haft fullt hus i 7 dygn snart. Ikväll är ensamheten STOR!
Johan har åkt till Stockholm. C & F har åkt hem. Mamma och Fanny åkte i veckan, likaså Jessica och barnen. Lelle m familj åkte igår. Idag har Johan bytt olja på bilen och grejjat medans jag och barnen bara slappat inne och tagit det lungt. Theo grät när vi körde hem CoF, "MINA VÄNNER" och tårarna sprutade. Tur dom kommer tillbaka nästa helg.
 
Jag har införskaffat julklappspapper och tänker sätta igång med det i veckan. Föreläsning på Tisdag, Barnmorskan Onsdag annars är det vila som gäller. Vila och korta promenader.
 
Jag vill komma iordning mer här hemma men jag vet som inte vart jag ska börja :S
 
Snart är det solsidan. Theo sover redan.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0