Dear Zachary

Jag har ju nån förkärlek till att vältra mig i olycka. Jag läser självbiografier om andra människors hemska öden osv.
Vet inte varför, men det är nått som väcks i mig. Idag på morgonen har jag sett en dokumentär på svtpaly. Dear Zachary heter den och det måste vara bland det värsta jag sett.
Sitter i soffan helt mållös över den ondska som vissa människor besitter. Men också den godhet som finns i människor.
 
Helt ärligt är det kanske inte att rekomendera för känsliga tittare?
Du ser inte den här dokumentären utan att det väcks känslor!
Men om du vill se så går den att titta på i fem dagar till.
http://www.svtplay.se/video/575661/dear-zachary
 
Jag saknar ord.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0