Blixten på toan?? Icke



Den här dagen har varit låååång.
Vi har fyndat lite julpynt, målat, lekt lego.. Annars just ingenting. Eller jo, tvättat och städat.




Vi målade Theos tomtes släde vit, nu vill han ha renar :S Hur ska jag få till renar till släden?? Hmm.



Vi har gått igenom julpytet i källaren och Theo kan knappt bärga sig från att ta upp det. NU NU NU Helst nyss..



Lego, ja lego har vi lekt med. Tillsammans med Tomten.



Det var roligt även om grabben ser måttligt road ut just på bilden ;) Haha


En ny lampa i vardagsrummet. Det är där vi ska ha julgranen men jag orkar inte vänta i mörkret utan ville ha lite ljus nu också..


I övrigt händer INTE mycket. Jag har hittat ett skötbord och säng som vi ska ha. Måste visserligen invänta lite pengar. Men det kommer att bli bra.
Tidigare satt Theo och kollade blixten på hans dvd. Han kommer inspringande till mig (som målade klart släden) och säger.
-"Mamma jag måste skita och blixten ska med"
Stop! Du kommer bli film skadad, få fyrkantiga ögon om du inte ens kan skita utan blixten Theo.
Åh, jo han fick inte ha med sig filmen på toaletten! Hahaha
 
 
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0