Aha

Nu är jag så där upplyft igen som jag ofta blir av att lära mig nytt.
Ikväll har jag varit på info om adhd och det var lärorikt. Hon berättade bland om könsskillnaderna i diagnosen och hur det yttrar sig olika hos pojkar och flickor. Ja mycket annat spännande också. Jag fick verkligen en aha upplevelse även om det var tre tuffa timmar att bara sitta rakt upp ner. Min kropp fixar inte riktigt det.
 
Det var en glad kille jag hämtade upp efteråt. Han hade fått pippiperuk av Morfar och en liten tomte.
Såg inte ett dugg trött ut men somnade efter ca en minut i bilen och ligger nu utslagen i sängen :)
 
Imorgon ska han till dagis. Jag ska till barnmorskan och sjukgymnasten men däremellan ska jag försöka klämma in en träff med en vän.
 
Jag somnade ju på soffan klockan 10 idag och vaknade inte förns 14.15.. Så om jag är trött?? Nää inte direkt.
Men p3 dok brukar få mig att somna ändå.
 
Nu ska jag läsa lite mer om adhd hos flickor då det plötsligt blev aktuellt och intressant för mig.
 
Ha en fin kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0