Advent.


Idag har varit en bra dag. Jag har inte alls haft lika ont som vanligt. Därmed gjorde jag klart advent här hemma, som jag pysslat med lite varje dag i en vecka snart :) Men nu så.


Jag har lyckats. Vi hade planlagt att åka till Gävle i helgen.
I min kalender stod ingenting. Men så idag fick jag veta att våra bonus kidz ska ju vara här i helgen.
Så det blir Trollet och Johan som åker. Känns ganska surt att inte åka med men å andra sidan blir det lungt här hemma istället. Jag och Theo har haft julklapps pyssel/verkstad hela kvällen :)


Första filmen av Madagaskar går på högfart här hemma. I LIKE TO MOVE IT, MOVE IT!





Jul pyssel i form av gips fugurer. Alla Gävle klappar är inslagna och klara.
BB väskan är packad (för fjärde gången) och jag känner mig nöjd.
När Theo badat skriker han från tv rummet: "MAMMA MAMMA, TITTA, SNÖBLINGOR!"
Och mycket riktigt det snöar för fullt här hemma. Det känns ju lite vmodigt men ändå på tiden kanske?
 
Hur som haver så ska jag avrunda den här dagen. Vet knappt om jag vågar berätta men Trollet är klar vaken och klockan är snart 22.30 :S Men, vi sov länge imorse och han är ledig imorgon så det är inte hela världen.

 
Nää, som sagt, runda av den här dagen och hoppas att kroppen är på samma humör imorgon.  :)
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0