Bild/film

När jag vaknade var grabbarna igång redan.
Theo var med Johan överallt, varje steg han tog och var helt överlycklig för att han fick vara med Pappa och jobba, största lyckan var när han fick måla väggen med en miniroller ;)
Annars har dagen rullat på. Johan är på fotboll och fest :/
Jag och Theo har varit i Birsta och ändå haft en rolig dag :)
Vi köpte en tågbana så vi skulle ha något extra kul att leka med när vi är solo. Theo tjuter av lycka och tappar nästan andan när vi ska packa upp den, för det just en sån som är på dagis. Och den har man ju hört talas om.
Jag tröstar med blommor, jag missbrukar tulpaner, men det är SÅÅ fint!
Och så Blixten, äntligen kan vi se blixten igen. Den har ju varit trasig.
Kvällen är räddad.
Jag hoppas Sundsvall förlorade matchen och att det blir strömavbrott i hela stan vid 21.00
;) Bitter? Jag? Nää!!
Imorgon ska vi iaf gå på drakborgen med Oliver och Lowa. Det blir skoj. Eftermiddag går i ångestens tecken, då blir vi solo igen. Men Theo ska ha påsklov i Ramsele medans jag jobbar och Johan är i Gävle på 70 å 30 års kalas. I år blir det blixten påskägg till både Eskil och Theo :) Fick tips av Bella att dom fanns på Dollar så jag smet in där idag.
Jag planerar in en resa till Gävle. Pratade med Carina idag så jag och Theo ska kvarta där. När är inte bestämt, men jag har inte varit dit på evigheter. Vi vill Faster i Bomhus också, kanske får vi träffa Flisan och Neo. Jag ska spåna på datum.
Nu ska jag leka med järnvägen.
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0