Vi planerar.

Det har varit en effektiv dag. Verkligen.
Jag har satt data förbud på mig själv under dagarna, och shit vad mycket man hinner med.
Jag är förstörd av Internet, och dessa smartphones, det är min nattliga död. Jag kan vakna och läsa Aftonbladet och sen somna om kl 04, det har gått för långt. Mobilfri natt och datafritt dagtid.
I morse var jag, F och T på skoaffären, där hade dom underhållande tv. Sen handlade jag på Ica.
Släppte av F på skolan.
Och Theo fick sin vilja igenom, leksaksaffären. Han var duktig, köpte ingenting och inte ett knyst om det.
LÅGPRIS? Kom igen, det är ett jävla plast hus, 3999:-??? Det är verkligen inget lågpris i mina ögon.
Jag har som sagt varit effektiv idag, har rivit första lagret av plastgolv och golvlisterna ligger i en hög ute.
Rummet är så gott som "rust vänligt"
Självklart har Theo verktygs lådan i högsta hugg och hjälper till :)
Och så maten. Imorgon kommer Jocke, Bella, Oliver och Lowa hit på middag.
Då jag vet att vi kommer ha fullt upp imorgon med rummet och möte så passade jag på att förbereda i princip allt.
Kycklingen igen som Emma bjöd på, favorit i respis. :)
Ute lek har vi hunnit med.
Sen gjorde jag och Theo glass tills imorgon också. Även den som Emma lärt mig ;)
Medans jag fixar leker Theo ensam och jätte duktigt på sitt rum.
Dessa påskkärringar fick Theo av en vännina till min Farmor. Så vi ska snart ut och plocka ris så vi kan hänga upp dom. Med i brevet var det en blixten bil :)
Min farmor köpte en skrivare, den gick sönder och hon lämnade in den på lagning. Under tiden den var på lagning fick hon för sig att hon skulle köpa en annan. Jag fick hennes kvitto och hon gav mig skrivaren som skulle lagas. När jag skulle hämta den visade det sig att jag inte fick den lagade, jag fick en helt ny :) Just vad jag behöver. Tack för den Farmor.
Överlycklig Kille som varit med present till grannflickan Embla som fyller 3 år idag.
Som sagt, jag får mycker gjort utan datorn på dagen. Den ska väck!
Nu har Johan kommit hem och vi försöker planera upp helgen.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0