Söndag.


Idag grejjade vi här hemma lite.
Sen åkte vi hem till Jocke och Bella :) Där blev vi bjudna på grillade hambugare ute i solen innan vi gick in och kollade in allt fint dom har fixat irdning i huset. Det började klia i fingrarna så jag började riva garderoberna med en gång jag kom hem ;)



Lowa




Hon hade blivit så stor sen jag träffade henne sist. Hon går och till och med pratar lite :P



Lyckan var stor att få träffa och leka med Oliver.




Härligt väder i gott sällskap.


I övrigt är det mest nedstämt. Johan har åkt. Fan. Ensam i soffan framför BigBrother. Tankar mobilen med Podcasts som jag ska lyssna igenom. Jag har inte bestämt om jag ska ta ledigt i veckan åt Theo eller inte. Han ska till mormor på onsdag och ha lov, men måndag och tisdag återstår att se.. Tycker det är kul att vara hemma lite också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0