Sol




Jag mår så bra.

Igår var en grymt bra dag. Jag fick besök av Sandra som kom hit med fika och även och jag bara kunde ses en kort stund känner jag hur jag mår bra av att umgås. Måste prioritera det mera.
Jag hämtade sen Theo på dagis och åkte mit härnösand för att träffa min arbetskamrat och en klient.
Theo busade hela kvällen och jag vilade ;) Vi käkade god mat sen åkte vi hem.
Johan kom hem igår och både jag och Theo var lyriska. Idag har han sovmorgon ;)

Solen skiner och jag har bestämt mig för att vara ute. Jag ska hacka bort is från uppfarten och någon gång under dagen kommer pappa och hämtar Theo som ska sova där inatt. Har en bra helg att se fram emot.
Imorgon ska vi till Örbäck och det ska bli super. Vi har varit så dåliga på att träffa vänner och vi glömmer bort lite hur viktigt det är.

Det är härligt sånna här dagar när livet strålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0