Mycket

Tusen bollar i luften.
Bloggen hamnar på sidan. Här hemma rustas det för fullt. Fönster och element är målade, imorgon ger jag mig i kast med dörrfoder.. Roligare har man haft men det är ett måste.
Helgen ska altan skrubban och jag funderar på att muta Johan och be honom tvätta min bil. ;)
Som sagt det händer mycket just nu och mellan andetagen väljer jag bort den här sidan just för stunden.
Imorgon fyller min pappa år så det blir lite kalas.
Onsdag är möte hela dagen.
Torsdag, mer rust. Sen kommer Johan och rust rust rust.. så möte på fredag igen och pass som ska fixas..
Ikväll har jag startat projekt ljushårig igen, men det ser ut att behövas en mängd tid för att få det klart.
Jag håller hastigheten överallt och det där med att man inte tjänar in tid på att köra för fort är så mycket bull shit. Det går ju verkligen as segt på dessa 60,70,80 sträckor.. och dom är inte få längst viksjövägen.. Så uppenbarligen sprar man pengar, men knappast tid.
J kämpar på i Falun, han är dunder förkyld. Hoppas han får sova iaf.
Theo har ret hosta på natten, men det går bra ändå.
Nä, nu ska jag runda av, se klart BB och sova.
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0