I bilen..

Ibland gör det så ont i mig när någon i min omgivning far illa. Det värsta är att det just inte går att påverka. Varför har vi en regel som säger att man måste ha körkort för bil, en debatt kring att man måste gå en kurs för att få handskas med djur, men barn, där behövs inget lämplighetsintyg? Jag ser så många barn som far illa på grund av föräldrars />misstag/livsstil/val, kalla det vad man vill men kg tycker att barnen behöver ett tryggare säkerthetsnät. Mitt hjärta går i tusen bitar! Iövrigt rullar det på. För tillfället är jag på jobbet och vi har haft skit kul. Varit på kurs i pappers tillverkning, cirkus, kollat bra film och så :) idag är vi på väg för att handla kläder. Theo och Johan är i gävle, Johans bror har fyllt 40 och ska firas. Dom har det gått. Vet att det speciellt gör johan gott att komma hem emellan åt. Jag har dragit igång massa projekt hemma som jag måste avsluta. Omgående. Men förtillfllet har jag målarverkstad i källaren och det är skoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0