Ikväll kommer J :D

Det har regnat hela dagen. Det här skulle bli en fixar dag, men det har det verkligen inte varit. Vi har kollat tv och myst hela dagen. Jag har enbart tvättat. Och jag tänker inte ha någon ångest över det heller. 
 
Theo är super mysig. Vi väntar på att klockan blir halv sex. Då ska vi hämta Johan på tåget. 
 
Fanny ringer och surrade podcasts, så nu sitter jag också och tar hem nya. :) 
Den här veckan jobbar jag sista passet innan semester. 4 lediga veckor. Går det? 
 
Det ska bli skönt. Känner att jag har massor av projekt här hemma som behöver göras klart. 
 
Nu ska vi klä oss efter väder :/ och hämta Pappa Johan :D
 
Ha de gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0