Flugan..

Jag var vaken sent, läste ända in på små timmarna. I morse vaknade jag 05.30 första gången av en fluga som surrade i mina öron.. Så fortsatte det fram till 07.30 då jag la mig på soffan.. Men den där vidriga flugan vägrade låta mig sova. Jag försökte döda den flera gånger men den överlistade mig. Jag gav helt enkelt upp.. Det var den sovmorgonen. Har pratat med Theo nyss. Jag saknar dom.

Idag har jag tre saker att göra. Trimma, Vika tvätt, Tvätta och eventuellt rensa i Johans verktygs skåp. Vi får se.

Flugan surrar på mot fönsterrutan och det är grått ute. Vilket känns ganska bra då jag ändå måste vara inne för att få allt gjort bortsett från trimningen.

Bebisen lever om i magen, det är som en torktumlare där inne och jag längtar såå till ultraljudet. Ska bli spännande. Om vi tar reda på kön eller inte har vi inte riktigt bestämt. Theo ska iaf få vara hos Oliver, vilken han pratar om hela tiden. Snällt av Jocke och Bella, vi hade ingen barnvakt och barn fick inte heller följa med så det var tur att det löste sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0