Vilken tycker du?

Oj, kollade min mail och måste bara verkligen klargöra att vi inte väntar tillökning.
Hade skrivit att jag skulle inreda med två små sängar.. Inte för att jag är på tjocken utan för att vi blivit kontaktfamilj och eventuellt till två barn istället för ett. Det återstår att se. Men jag är alltså inte gravid :) Självklart inreds rummet med förutsättning att eget smått ska kunna bo där senare men inte i dagsläget :)
Det blir en väggmålning i det rummet, Jag har redan bestämt mig.. Men vad tycker ni? Vilken är finast enligt er?
Bild 1?
Bild 2:
Det kommer vara färg också. En giraff ska upp på väggen.
Måste bara få fingrarna ur arslet och börja med grunderna.. Slipa ner den vidrigt fula borden som är där nu.. och jag tycker det är så tråkigt, det där förarbetet. Men ack så viktigt.. Blää..
Och så klart har jag gjort en inköpslista på Ikea.se Åhh det är så fint i min skalle. Nu fattas bara pengasäcken som för stunden gapar tom ;) Tidsnog.. Tidsnog..
Ha en fin kväll..
Uppdatering om våran dag kommer så fort jag kan sno bilder från Emmas blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0