Pannkakor imorgon??

Theo sover. Jag har skit tråkigt.
Det vräker ner snö och jag vill gå ut och skotta men håller mig, ovärt om vi äntligen håller på att bli friska.
Istället sminkar jag bort påsar under ögonen och jag känner efter.. Jag mår inte så dåligt.
Det är väl helt naturligt att allt känns skit ibland?
Så är det ju alla <3 dag. Ingen verkar gilla det riktigt?
Vårt förhållande här hemma har i princip legat på hyllan i tre år.. Så som det blir när man skaffar barn.
Det finns någon annan än din livskamrat som går före, ditt barn. Så helt fel med en dag där man uppskattar varandra lite extra tycker inte jag att det är. Då skulle ju barnensdag, morsdag, farsdag och alla andra dagar också plockas bort.. och det skulle ju inte va så kul tycker jag. Dock har jag inte min Sambo hemma.
Och det verkar som att jag åker på jobb (inte åker på, jag väljer själv att jobba ikapp dom dagar jag har tappat nu när det föll sig som så att någon annan behövde vara ledig) vilket innebär att jag förmodligen missar en efterlängtad träff och även att 3 av våra 6 dagar tillammans försvinner.. Det är med helgjobb är påtagligt.
Här hemma blir det spagetti och köttbullar till middag. Imorgon har jag lovat Theo pannkakor.. Hur nu det ska gå? Mår vi bra så ska vi till Farmor och hälsa på också och kolla in hennes nya kök.
Ha en fin dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0