Big 25

Jag skulle hänga med Fanny, Pontus och Pappa på ett F&S pass. Det skulle fint. Theo skulle sitta och leka och titta på.. Hahaha.. jo det kunde man ju tro. Jag och pappa körde halva passet var för Theo hade verkligen ingen lust till att sitta där som ett fån och läsa nån traktorbok. Men det var iaf ett tappert försök.
Hemma igen och jag är lite sur för att jag inte skottade tidigare idag. Men men..
Imorgon åker jag till Långsele för att träffa en gammal barndomsvän. Känns super duper roligt!
Ska plocka upp en vagn i Kramfors och sen åka till Härnösand för att käka tacos. Theo hänger med! :)
Dessutom kommer J hem imorgon <3 På fredag ska jag ha ett soc möte här hemma (!) ohh my. Det ska nog gå bra. Är ganska fullspäckat. Men vi har bestämt att jag åker upp på fredag och gör min skoter kurs åker tillbaka på lördag morgon för att då ska sovrummet rustas. (han ändrade tiden för skoter kursen) Jag skulle egentligen på 40 års galej. Men nu har det bytts ut till 25 års galej efter en massa ändrande hit och dit :P Sandra is the big 25 :P Glitter och glamor skulle jag tippa på.
Jag känner mig pigg, eller jag tror iaf att jag känner mig så ;)
Tanka bilen med bensin och spolarvätska, men Theo säger Alinol, för varför ska vi ha annat bränsle än blixten?
(Har jag berättat vilken lyx jag har, tvättstugan, skafferiet och kylen var städad när jag kom från jobbet, Tack mamma!)
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0