Ut

Sjukt uttråkad.

Dammsugaren har kraschat. Det går under inga som helst omständigheter att få igång den. Då slangen redan var trasig gråter jag väl inte blod men det suger med oväntade utgifter. Imorgon bitti åker jag för att skaffa hem en ny. Klarar inte en dag utan min trogna vän.

Jag och Theo har bakat idag. Dessutom åkte bara han och jag till affären. Känns lyx att få vara med bara honom och självklart åkte vi förbi hästhagen :)

Thilde har sovit hela dagen. Hela dagen. Är det ens normalt? Har fått väcka henne för ett tag sen för att hon skulle äta och hon sover vidare. Kanske vaknar hon snart för att då vara vaken hela natten? Det återstår att se.

Imorgon kommer Anna och Anders över på en fika. Skönt att träffa folk och höra andra röster. Har kollat upp lite babysång och sånna grejjer som jag egentligen tycker är ganska krystat men känns ändå behövligt att lämna barris någon dag i veckan iaf.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0