Kajsa Kavat. Helg I Ramsele



Det har varit en kalas helg.
Igår kväll spelade vi Yatzy, (inte på vasin mobil denna gång) ;) Theo var min kastare och han slog in både Bonusen, Yatzy och gjorde så vi vann :) (trots att mamma kaxigt sagt att hon skulle vinna över oss alla för Yatzy hade hon minsann spelat mycket i sina dagar) Haha




Theo myser med hundarna.



Och badar i vad jag vill påstå är en gammal köttbalja? Hmmm. :)


Njuter av att ha pappa hemma.




5 veckor tillsammans som väntar <3


Igår var marknaden. Vi träffade tomten. Även om Theo blev rädd så gick det förvånandvärt bra. Han fick en julklapp. I klappen låg det pennor och papper från High School Musical, vilket han blev sur över och stojjade inne på fiket om att tomten gett honom fel. Han var en pojke och hade fått tjejgrejjer menade han. :S Sen när började han bry sig om det? Men det var ett problem iaf.. Men när han sen fick en godispåse av tomten (som Pontus fick ta för han vågade inte själv) så gick det fin fint.



Mest inponerad blev jag av att han red. Han var super modiig. Visserligen klev han av efter halva vägen ;) Men ändå..




Min kusin Julia ledde hästen och Johan höll i T så jag kunde på avstånd titta på




Å så bakade vi pepparkakor så klart :)
 
 
 
Igår kväll slet jag som ett djur mot all tristess. Fy 17 va tråkigt jag hade. Så mycket bättre, mmm men det kliade i kroppen och ALLA utom jag var skit trötta. Så alla sov.
Men nu är det en ny dag. Vi ska packa ihop och åka hem efter lunch.
 
 
Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0