Trötta

 
 
Vi började dagen på Drakborgen, jag var inte riktigt i from för dom där klätterbanorna så det var kanske ingen höjdare men vi kunde bygga lego och annat kul :)
Johan kom och lunchade. Mamma droppade in och så även Pappa och Fanny. Efter några timmar där åkte vi in till stan och provade ut ett par perfekt vinterstövlar som Theo fått av Mamma. Samt en overol som vi ska prova ut sen.
 
 
Som ni ser fick han sin efterlängtade båt av Fanny och Ponuts. Vi var i birsta och Theo fick sig strumpor.
Jag har haft ont och varit trött hela dagen men det har varit en höjdare iaf. Just när jag trodde att dagen inte kunde bli bättre ringde en av våra gamla klienter som nu är tillbaka tillbaka till oss. Efterlängtad röst och jag blev såå glad.
 
 
När vi sen åkte hem fanns ett paket utanför dörren.
 


Ett paket från Embla, hennes Mamma är sååå duktig på att sy! Kolla in hennes blogg. Gissa vart jag beställer kläder hädanefter ;)

HUGGOBIT(klicka på bilden)



På kvällskvisten kom Robin och hälsade på. Han hade varit här och pratat i radion om björnjakten som börjar på tisdag ;) Vi fikade tårta och surrade en stund. Efter han åkt drog vi igång smörgåstårtebak. Jag försökte göra det bästa av anteckningarna jag gjort under samtalet med Bella.. Jag tror det blev lyckat.
 
Just nu nattar Mamma Theo, jag har tagit ett bad. Johan har promenerat med Tuva och kollar nu tv.
Jag tänker göra kväll strax. Det är en dag imorgon också som kan bli intensiv, kusin och kusinbarn kommer och eventuellt Jocke m familj beroende på hur deras halsar mår.
 
En bra dag helt enkelt.
 
Ha de gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0