Opps :P

 
Några av kvällens filmer :)
 
Har varit en kalas kväll.. Vi har varit å fiskat i Lögdö, passade på att bada också då det var så fint väder.
 


STORFISKARNA :)




Bara Theo fick napp. I from av en leksaksfisk.. :)

När vi kom hem satte jag igång med att baka igen. Den där Laila kan ju ta sig i brasan hon för nu är jag igång ;)



Pysslade ihop lite blixten "stickor" som ska ner i kakorna sen :P Otroligt uppskattat av Theo.




Tredje och sista kakan som jag lyckas med den här veckan. Fantastiskt. Det kanske kan li något av mig med.

Johan, slickar på skeden: "A men det här är ju som att pyssla och det är du ju bra på, smeten är god"
Jag, "Hmm a men du vet att du käkar glasyren nu va, den brukar kunna vara god ;)"





Mitt i allt ståhej slänger jag ett getöga på kylen och får en chock. Theo börjar dagis imorgon.
Var helt säker på att det var Onsdag. Skyndar att lägga fram alla papper, oacka ombyte och lägger fram rena kläder. Har ingen aning hur det funkar med den nya avdelningen. Om jag ska vara med, eller om hans fröknar är där eller hur det blir.. Det blir bra vilket som. Känns malligt att lämna över en blöjfri kille. Visserligen skickar vi med några "utifall" blöjor och lägger på hyllan..
 
 
Dags för grabben att knoppa då det blev som det vart. Dålig koll av mig.
 
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0