Måndag..


Det är måndag. Skit måndag. Johan är på jobb. Jag och T har visserligen en mysig morgon. Det är fint väder och vi ska snart hämta kidsen för att åka till Norra Berget några timmar.

Efter det åker vi direkt till Örbäck för leka ännu mera och äta middag.
På kvällskvisten åker vi till Ramsele. På onsdag ska vi på djurparken.
Några "vad vill Theo göra" dagar innan dagis på storbarnsavdelningen drar igång.



(Den svarta klänningen har jag fyndadt i Viksjö på loppis, 10 kronor)
 
Jag växer och frodas men vågen går fortfarande ner? Hade jublat av lycka i vanliga fall, men under en graviditet ska man väl ändå gå upp? Barnmorskan menar att det inte gör något "du har att ta av" ;) haha.. Jo det kan hända, men ändå..
Idag handlar sommarlovsmorgon om OS grenar. Fy bubblan va trött jag är på OS nu. Till och med P3 dokumentär handlade om OS igår :/ Men jag fick iaf gräset klippt och bilen städad, men efter det var jag helt färdig.
 
 
Nu ska jag packa det sista.
 
Ha de gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0