Måndag måndag

Det har varit en bra dag. Jag somnande och sov med Theo innan vi träffade barnen i lekparken. Dom frågade efter Johan och när vi skulle åka frågade dom när dom fick komma till oss, så det blir nog bra det där.
Vi åkte till Farmor och till Ica för att hansla Theo fick en Blixten keps, överlycklig åkte vi hemåt och Farmor bjöd på pizza.
Theo fick vattna blommorna på hennes balkong :) Det var kul.
Imorgon åker jag till övik i andra ärenden. Men om jag hinner hem i tid ska vi gå och titta på fotbolls träning.
Theo kollar på ToyStorie 3 just nu, jag skulle kunna gå och lägga mig, men tydligen inte han.
Dax att förbereda morgondagen.
Ha de fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0