Torsdagsmys.



Hämtade trollet på dagis där det var full rulle.




Vi gick för att handla nya blöjor. Stl 7. SJU det går fort måste jag säga.




Vem springer snabbast?






Efter att vi tvättat bilen (theo tvättade mest uppfarten) så tog han ett bad.






Han älskar att bada :)

Vi har ätit middag och jag har nyss fixat iordning grönsaksstavar med dipp, johan gör en äppelkaka och Anna skulle ha med sig fika. Vi slår på stort och har fredagsmyset tillsammans med dom ikväll istället för imorgon åker Theo och J Till Gävle. Jag ska vara kvar hemma dels för att jag vill träffa Pappas nya brutta och för att hinna få lite gjort här hemma. Hösten är låmgt ifrån välkommen, men efter helgen kan det komma på riktigt.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0