Hej då



Det har varit en kanon dag :)

Jag och Theo sov mellan 12-15 Ooopppsss. Lite längre än vad jag tänkt. När vi vaknade åkte vi in till stan och gick för att äta med grabbarna sen tog vi med oss Johan hem.

Vi har varit i skogen och promenerat. Branta backar och vackra stigar. Vi gick ner till forsen och kikade. Vi bor verkligen vackert.

Jag har filmat en massa men det tar sån otrolig tid att ladda upp. Delger när Theo vinkar hej då till grannarna :)
Imorgon ska vi med Jocke, Bella, Lova och Oliver till Drakborgen. Det blir kul.
Dessutom har jag sovmorgon. Ikväll har jag tagit ett kokhett bad och gjort inpackning. Härligt.

Ha en fin kväll, det har vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0