torsdag

Läste på Elins blogg att det fanns en knapp på mobilen som tankade upp filmen till youtube direkt. Fantastiskt lättsamt. Åter igen ett skäl att bara ÄLSKA mitt nya liv som min mobil gett mig.. Herre gud va löjligt det känns men det är ju så!






Jag har kostat på mig ett härligt bad och nu myser jag i soffan framför "Efter Tio"
Jag tror jag ska ta en sväng in till stan, säga hej till Sandra innan jag hämtar hem virket.
Det är faktiskt perfekt "snickra ihop en pannkakskiosk" väder idag.

Tror vi sprar målningen till veckan då Frida kanske kommer. Har tagit ledig till T under tisdagen. Men lördagen går han hel dag så då misstänker jag att det blir Birsta och affärer på schemat. Har lite andra funderingar också. Men måste ju bolla lite med henne vad hon har lust med :)

Nää nu ska jag blåsa håret, det händer ju inte varje dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0