Hemma




Jag är hemma från Jobbet. Känns kostigt. Ledig i NIO HELA DAGAR!
Och jag har så lite som möjligt planerat. Ikväll kommer Anna och Anders på besök. På Söndag ska vi på Lovas 1 års kalas annars står dagarna tomma. Vi frunderar på MS medvind på lördag, får se vad det blir av det.





Jag hittar som oftast skumma bilder på min kamera när jag kommer hem ;)
Betydligt mer skumma än denna. Haha..




Theo lagar pannkakor i sin gröna potta som jag betalar för med kottar.

Jag upptäcker att mitt nya vita vardagsrumsbord från BOOM är fläckat med en blå penna.. Lärdommen är väl att inte köpa nya möbler så länge man har småbarn? Satan.

Jag förundras över att det just inte är någon tvätt hemma. Mamma hade tvättat ganska mycket :) Härligt.

Ikväll ska vi måla och fika go fika. Imorgon ska vi ta sovmorgon och betala räkningar :S

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0