Ruschig helg :)

Den här helgen bara försvann. Vi har haft super kul.
Jessica och Eskil har varit hos oss. Jag bjuder på några filmer då jag faktiskt inte orkar ladda upp bilderna..
Idag åktre dom hem. På eftermiddagen kom Pappa, Annika och Farmor hit så vi bakade en tårta och fikade. Firade fardag.
Nu har alla åkt. Johan och Harry är och hämtar hem mat. Alla är trötta.

Det slog mig idag att jag nu ska jobba 8 dagar i rad. Herre jisses hur ska det gå?
Bra hoppas jag. Theo ska vara hos Mormor tre dagar sen hämtar J honom i Ramsele på fredagen.

Imorgon ringer klockan 05.30. Dagis 06. Sen jobbet över dagen. Hem. Middag och packning. Tisdag tidig morgon, jobb i Sundsvall. Efter det tror jag att jag och T åker mot Ramsele igen. Jag åker en dag innan jag börjar jobba för att slippa åka på morgonen och för att få lite tid hos mamma.




Här har ni två charm troll som kan konsten att roa sig :)




Leksaksäffären var en succé :) Dom hördes över hela butiken.



Dans i tornet på drakborgen. Theo var livrädd för att krypa i nätet som man tog sig över med, och om han var livrädd vill ni inte ens veta vad jag var :S Fy va obehagligt det var. Men det gick :)



Så åkte vi så klart en massa kana :P

Nu ska jag förberedamorgondagen innan maten kommer innan för dörren, sen vinkar vi av Pappan..

Ha en fin kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0