Noll Koll

Jag har fixat lite ikväll och känner att jag har noll koll. Mitt i allt så somnar T, sittandes i soffan. Jag grejjar inför jobbet och en del privat.
Nu inväntar jag mamma och Fanny för att sen göra en lov på byn innan Ann är snäll och kör upp mig till jobbet då mamma vill ha min bil under helgen.
"Gamm momma" har varit här och hälsat på. Så även min morbror.
Min  plast morfar, säger man så? Ligger på sjukan med bruten arm. Trist.
Då blir det jobb i några dygn, innan jag åker hem och ska styra upp kaoset där hemma.
Dröjer nog här ett tag.
Lånar min systers dator där jag hittade en del bilder sen tidigare :)
Sötnöten har ju varit så liten!
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0