Mot jobb.




Jag anar sol idag.


T ska snart till Dagis. Jag ska tanka och sen lämna passaten. Måste bara få tag i någon som kan hjälpa mig.
Tänkte att jag ska vara snäll och höra om Fanny och Pontus kanske vill ha min bil under tiden i Ramsele.
Har jag sagt det? Min syster har skaffat en käreste? Jag har bara träffat honom en gång och jag brukar kunna vara ganska kritiskt men han verkade ju helt klockren.

Iaf så ska jag åka och jobba. Jag har packat väskorna och det fattas bara lite grann. Det där sista som man inte kan packa innan man ska åka som också ganska ofta brukar glömma :S

Frida sover. Igår såg vi pojkvänsakademin och vi kröp runt i soffan för vi skämdes så otroligt mycket.. Hela tiden: "Undra vad våra föräldrar skulle säga om vi gjorde så eller så" Haha.. Ja det skulle knappast uppsktattas.


Jag får ha min sambo hemma nästa vecka. Dock kommer vi inte ses så mycket ändå då han ska jobba natt..
Men ändå. <3 Jag tänkte försöka och norpa åt mig en kväll där jag ska vårda lite andra relationer också. Bio med en vän kanske? Det är något jag saknar.


Nu ska jag "giffa" "mimmi" och "ta ny bölja"

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0