Alla tiders



Jag fick sovmorgon idag. Till halv 11 UNDERBART!

Jag och Theo tog cykeln till affärn och handlade grillkol.




För vi ville ha hamburagare. Efter det drog jag igång med att måla hallen. Så sjult tråkigt men som tur var hade Johan redan målat ett varv så jag behövde bara gör ett..




När jag målat hälften svor jag för mig själv, hur kunde jag frivilligt välja att stanna hemma och måa hallen istället för att åka på inglyttningsfest, Fanny hade ju erbjudit sig att vara med Theo.. Men nu när det är klart är jag nöjd.




Här är cykeln med vagn, så otroligt bra och smidigt och Theo tycker om att åka också.
Han vill till traktorn i andra kvarteret och kika hela tiden.



Sandra hörde av sig och ville ses :)

Vi möttes upp i birsta och handlade mat. Grillad fläskfile och potatis. Jisses så god middag det blev :)





Kul med besök. Jag unnade mig en ciggarett och lite skitsnack :P

Nu ska jag sova. Min tidsinställda bomb lär ju vakna vid 06 vare sig jag vill eller inte ;) Men imorgon är det ju morsdag så jag tror dagen blir bra. Känner på mig att det väntar mig en god bok :)

Dessutom har jag och J varit förlovade i 1 år imorgon. Jag minns att jag spydde i slasken strax innan han nervöst frågade om vi inte skulle gifta oss. Jag var så bakis som jag aldrig förr varit! Och det var mitt sätt att svara JA!  Vardagsromantik i all sin prakt! :) Vi har dock inte gift oss då det fick gå före med huset.. men tids nog, tids nog.  I år får jag nog hämden, för jag har en känsla av att det är han som inte kommer vara på topp detta år. ;)

Dey blir fyndlagret och jag har faktiskt köpt en hem en tårta också :P

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0