Hallen snart klar..

Nu är jag måttligt trött.
Dagen har gått i penselns tecken. Har målat samtidigt som på alla möjliga vis försökt underhålla Theo. Det har gått så där, men det gick iaf :) Byrån är målad och garderoberna likaså..

Blev ganska nyss klar. Det tog nästan hela dagen. Johan kom hem och la sig på soffan så dom sista timmarna för under kvällen blev effektiva. Han står just nu och drar upp tapeten på fondväggen och det blir super.
Har köpt super fina dörrknoppar på BOOM som ska sitta på både byrån och garderoberna, hoppas hoppas det blir som jag tänkt.







Med lite färg blir ju dom fula möblerna fina.



Tapeten som just nu åker upp..




Jag vet inte vad som sker men VARJE kväll MINST en timme får Theo så kallade "boxer ryck" han blir helt galen (alltså inte ledsen) han springer runt och tjoar som en jag vet inte vad.. Det är som att han ska tömma sig på den sista energin som finns kvar för att sen gråta som en galning innan välling och sen slockna som ett ljus. Ibalnd är det roligt när han håller på men ibalnd blir vi galna själva. Som ikväll.. När han tömmer den sista energin går vi på femte reserven. Men nu sover han gott iaf och imorgon får han leka på dagis igen. Idag träffade vi jämngammla Emla som också är vår nya granne :)



Nu ska jag köra in Johan till stan så han kan köra hem min bil.. Sen blir det BigBrother :D

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0