Grill



Jag och mitt badtroll har det ganska bra trots att pappa är på "semester".



Igår kom en av grabbarna på jobbet förbi och hälsade på. Vi grillade god mat (som jag dock lyckades bränna lite) och så såg vi en film. Cell 211, ganska obehaglig.



Idag ska vi bege oss till stan. Jag ska först leta åt alvedon och packa en liten skötväska.
Har tinat falukorv som Theo tycker så mycket om och vi har hunnit med ett bad på morgonen.



Johan 6;e bil sen vi träffades. Förhoppningvis behåller vi denna. Min står på verkstaden klar att hämta men jag har ingen som kan köra mig :S Det löser sig kanke under dagen.



Ikväll är jag barnfri :) Det blir relaxen och spa på himlabadet innan F med mig gör debut i kroglivet.


Ha en fin kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0