Drakborgen och Sandra



Vi åkte till Borgen, och vilken succé. Fyllde magen med pannkakor sen satte vi full fart.




Byggde med logo.




Klättrade och åkte kana.





Upptäckte och hoppade i hoppborg.




Lyfte och sprang.

Jag var fullständigt färdig när vi efter två timmar kom därifrån.
Lekte ett tag hemma innan jag lämnade Theo hos Johan och åkte vidare med Sandra för en fika på Waynes.
En kanon dag.





Jag och Sandra surrade ikapp och mitt i allt kom vi på att vi skulle köra bilarna i biltvätten, så nu blänker våra bolar :) Dom är super fina.





Det var skönt att tanka upp sinnet med lite vänskap!
Theo fick en super fin adidas collage tröja av henne som han älskar. :)
Imorgon ska vi ses igen, jag ska handla flyttlådor på fyndis. 
 
Dags för tvätt också så jag hoppas det finns tid imorgon, lite mer städ och röjning innan jobb denna vecka.


Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0