Måndag..

Johan och Fanny åkte till Sundsvall igår. Jag och Theo stannade i Ramsele en natt. Idag åkte vi tillbaka efter en sväng på byn :)




Gjorde birsta det första vi gjorde. Sen åkte vi hem för göra oss klara.




Theo lekte med min börs..



...och blev vansinnig när jag tog den.



Snart mot Farmor för födelsdags middag. Min pappa har fyllt år så vi blev dit bjudna :)



Paket.




Syrran och Farmor <3




Johan och Theo <3





Farmor bjöd på den ABSOLUT GODASTE SOPPAN jag någonsinn ätit.. Det var potatis och lök soppa. Stakr och god. Sen blev det fisk och potatis och sist hemgjord glass med marinerade jordgubbar. Gissa om vi blev mätta? Det var så otroligt gott..




Theo fick goda smörgåsar istället för soppan :)



Jag och min pajas.





En super bra dag. Nu hänger vi hemma i soffan.
Imorgon blir det nta tag. Johan är super förkyld, jag ska snart köra hem pappa sen ska jag inta sängen.
Måste verkligen skaffa en ny bok.. Mitt sömnmedel är utläst!

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0