Kanon dag.



Vilken dag! Helt suverän.

Vi klev upp i tid och åkte till hästarna. Jag var måttligt nervös.





Jag fick en häst som hette Lukka. Det lugnaste eftersom jag var så rädd.



Men efter en timmes tur i skogen var hon min bästa vän och jissen va roligt det var. Så fort jag och J blir ledig ska jag få med honom på en tur också.
 


Efter rodturen gjorde vi hamburgare sen kom Johan och Theo och hälsade på. Theo fick Mango och dessutom kollade han på hockey med grabbarna. Det var så roligt att dom kom. Kände mig stolt när jag fick visa upp mitt kontor ;) haha. Johan tränade med en av grabbarna lite innan dom åkte hem till min mamma igen.

Just nu hänger vi i köket och det bakas muffins.
Känner mig ganska trött men på gott humör ändå.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0