Bilder bilder







Theo åkte ner på stan i brillor igår..





Idag har vi varit hemma och vädrat ut alla basilusk baciller och busat i mängder.



Torkställningen är ju ganska spännande.




I vanlig ordning har herrn dammsugat.









Krulltott







Theo springer runt hemma och lyfter upp hande och skriker "Haj" (hej)



Och när blöjbytena blir jobbiga får vi skojja till även den biten :P


´










Vi har varit ute en stund också. Det var skönt.
Imorgon ska lägenheten visas igen, två gånger. Hoppas hoppas någon vill ha den snabbt.

Jag har redan sålt våran hoppgunga innan loppisen ens börjat :) Så det går ju riktigt bra detta.

Theo har matvägrat i två dagar. Men idag när jag gjorde pannkaka åt han två stora portioner. Nu gäller det bara att han får behålla det också.

Imorgon ska vi ut på promenad när det blir visning. Vi ska till kontorsvaruhuset och se oss omkring.
På fredag åker jag till Sebastian i Huddik, vi ska på en föreläsning där som jag sett fram emot.
Det innebär alltså att jag måste hinna förbereda inför loppisen redan imorgon, men det ska nog gå vägen.




Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0